سامانه های صندوق بازنشستگان صنعت نفت

سامانه های صندوق بازنشستگان صنعت نفت

  • معرفی شرکت

صندوق بازنشستگی صنعت نفت که به عنوان یک نهاد پیشگام در نظام تامین اجتماعی کشور پای به عرصه وجود گذاشت، افزون بر تامین مستمری و مقرری،‌ وظایف تازه ای را نیز عهده دار شد مانند پرداخت وام مسکن و تعمیرات،‌ تشکیل صندوق پس انداز کارکنان،‌ طرح تامین آتیه و ارائه خدمات متنوع در زمینه ای درمانی، رفاهی و خدمات فوق برنامه. بنابراین حجم فعالیت های صندوق افزوده و در کنار گسترش وظایف،‌ افزایش بازنشستگان و افراد تحت پوشش در سراسر کشور،‌ دامنه فعالیت های این مجموعه توسعه یافته و آن را در جایگاه یک سازمان عظیم بیمه ای و خدماتی قرار داد و با عنوان * ‌صندوق های بازنشستگان پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت* صاحب نام و اعتباری فراتر از معیار ها و پیمانه های متعارف گرداند که دارای اساسنامه و شخصیت حقوقی مستقل نیز می باشد.

از این رو صندوق با ایجاد نمایندگی ها در ۷ منطقه در سراسر کشور،‌ انواع خدمات مانند امور رفاهی،  خدمات درمان و …. را به بازنشستگان ارجمند صنعت نفت ارائه می نماید.

  • نام پروژه و مشخصات کلی :

این پروژه با عنوان سیستم جامع خدمات الکترونیک بازنشستگان صنعت نفت تعریف و در فاز اول با انتقال داده ها از سیستم جامع به سامانه جدید،‌ فرآیند های اولیه در آن تعریف و در مسیر پیاده سازی قرار گرفت.

شروع فعالیت های تیم تیناک در این پروژه به سال ۱۳۹۴ باز می گردد.

  • اهداف پروژه

هدف اصلی پروژه، یکپارچه سازی سیستم های بازنشستگان و نیز امکان ارائه خدمات در بستر الکترونیک می باشد.

یکی از موفقیت های بدست آمده در مسیر دستیابی به این هدف، سینک اطلاعات بین سرورهای درون سازمانی و برون سازمانی بوده که با توجه به ساختارهای پایگاه اطلاعات در صنعت نفت در دو بستر اینترنت و اینترانت تعریف شده و از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

دیگر اهداف حاصل شده در سیستم جامع خدمات بازنشستگان عبارت است از:‌

  • الکترونیکی کردن خدمات
  • ارائه خدمات غیر حضوری از طریق پرتال
  • امکان مشاهده اطلاعات بازنشستگان و ثبت نام جهت دریافت خدمات جدید
  • دامنه کاربرد

با توجه به ماهیت پروژه، دامنه کاربرد این سامانه می تواند در سطح کل بازنشستگان صنعت نفت تعریف گردد و سایر بخش های دیگر صنعت نیز از آن منتفع گردند.

درخواست دمو محصولات
درخواست دمو محصولات
شما می توانید دمو محصولات نرم افزاری تیناک را در سریع ترین زمان دریافت کنید. مشاوران ما در خدمت شما هستند.
دریافت دمو محصولات