نفت و گاز

راهکار های صنعت نفت و گاز

آغاز فعالیت متخصصین ما در صنعت نفت و گاز قدمتی فراتر ازیک دهه داشته و تیناک به عنوان یکی از معدود شرکت های فعال در حوزه فن آوری اطلاعات، توانسته است اعتماد مخاطبین خود را در عرصه صنعت نفت و گاز کشور به بهترین وجه ممکن جلب نماید.

ما در تیناک در طول سالیان متمادی که با بخش ها و زیرسیستم های مختلف صنعت نفت و گاز ارتباط گرفته ایم، موفق شده ایم تقریبا در تمامی حوزه های اصلی به اشراف جامع اطلاعاتی رسیده و علاوه بر ایجاد یک بانک اطلاعاتی غنی از بخش های مختلف، خدمات و راه کارهای مورد نیاز مدیران بخش های گوناگون صنایع نفت و گاز کشور را در عالی ترین سطح خود پاسخ دهیم.

همچنین ارتباط با سیستم جامع نفت که یکی از سیستم­های ارزشمند و کلیدی در مجموعه شرکت ملی نفت و سایر شرکت­های زیر مجموعه وزارت نفت محسوب می­‌گردد، در حوزه­های منابع انسانی و مدیریت کالا جزء تجارب ارزشمند شرکت تیناک بوده که می­تواند کمک شایانی به شرکت­های فعال در این حوزه به منظور توسعه و اتصال سیستم­ها ایجاد نماید.

برای مشاوره کلیک کنید
برای مشاوره کلیک کنید

مشاوران تیناک در خدمت شما هستند

محصولات نرم افزاری تیناک
محصولات نرم افزاری تیناک

درخواست دموی محصولات

BPMS تیناک در صنعت نفت

علی رغم آنکه BPMS یک مفهموم عام است، اما می توان اذعان نمود BPMS تیناک به طور ویژه تسهیلات و شرایطی جهت کاربری های ویژه در صنعت نفت و گاز فراهم می نماید که نرم افزار های آماده و یا غیر بومی، امکان ارائه آن ها را نخواهند داشت. در واقع یکی از ارکان اصلی در هر BPMS قابلیت فرآیند سازی و قدرتمند بودن در این بخش می باشد.

 از طرفی فرآیند ها همواره یک زیر ساخت جدی به نام ساختار سازمانی و یا ساختار لیست نیاز دارند. در نتیجه توانمندی تیناک در برقراری ارتباط جامع با سیستم های اطلاعات پرسنلی در گستره وسیع، نه صرفا به عنوان یک پایگاه داده بلکه به عنوان ساختار اجرای فرآیند؛ مزیت ویژه ای برای ابزار های طراحی شده این شرکت قلمداد می شود.

از این رو بر خلاف بسیاری از BPMS ها که نه شناختی از فضا داشته و نه توان ارائه این سطح از یکپارچگی را دارند، ما در تیناک هم فضا را می شناسیم و هم به تقسیمات کشوری این صنعت مسلط بوده و لذا به این واسطه توانسته ایم انتصابات را در سطوح گونان و شرکت های زیر مجموعه متعدد صنعت نفت، به طور یکپارچه پیاده و همچنین راهبری توزیع شده را نیز به عنوان یکی از امکانات ویژه به نرم افزار اضافه نماییم.

بعلاوه اگر در فاز های تکمیلی حتی نیاز باشد حوزه هایی مثل کالا یا منابع انسانی را نیز به این سیستم مرتبط نماییم، پیش بینی های لازم جهت زیر ساخت های اولیه در ابزار BPMS خاص صنایع نفت و گاز تیناک دیده شده و در حقیقت همین ویژگی، ما را به طور ویژه از سایر رقبا متمایز می نماید.

اینجاست که می توان مدعی بود تیناک BPMS خاص صنایع نفت و گاز کشور را به شکل ویژه طراحی و در سطوح متخلف پیاده سازی نموده است و علاوه برآن امکان توسعه ابعاد مختلف آن را به سرعت و سهولت در اختیار دارد.