تحلیل و تدوین فرآیند

تحلیل فرآیند

با توجه به اینکه گردش کار در هر سازمانی از جمله پارامتر های کلیدی می باشد، لذا تحلیل فرآیند از جایگاه ويژه ای برخوردار بوده و در شمار خدمات اصلی در ابزارهای نرم افزاری به شمار می آید.

در حقیقت می توان گفت موفقیت نرم افزار بستگی مستقیم به تحلیل های فرآیندی داشته و چنانچه تحلیل ها به درستی انجام نشود،‌ قاعدتا ابزار تولید شده در بستر نرم افزار هم کارایی لازم را نداشته و احتمال شکست در پروژه ها را افزایش خواهد داد.

بنابراین فاز شناخت جزء مرا حل کلیدی در تدوین فرآیند‌ها به شمار آمده و در میزان موفقیت نرم افزار بسیار تعیین کننده می باشد.

آنچه به عنوان یکی از مزیت های رقابتی تیناک در این مرحله مطرح است همراهی متخصصین ما در بررسی گردش کار و بدست اوردن اطلاعات در مورد نحوه گردش کار، گزارش های مورد نیاز،‌ ارتباط با سستم های درون و برون سازمانی، تعریف حیطه‌های دسترسی کاربران و … می باشد.

در واقع می توان گفت از آنجا که موفقیت سازمان در استقرار و بکار گیری نرم افزار یکی از دغدغه های بسیار مهم و اساسی ما در تیناک می باشد،‌ لذا تیم ما ناخود‌آگاه وارد حوزه تحلیل فرآیند شده و در این مسیر به عنوان مشاوری قابل اعتماد در کنار تیم های تحلیل سیتم قرار می گیرد.

همراهی ما در روند تدوین فرآیندهای سازمان معمولا به سه دلیل اصلی می باشد:‌ یا سازمان این کار را انجام نداده و اساسا فرآیندی وجود ندارد، ‌یا تدوین فرآیند انجام شده اما زمان زیادی از آن گذشته و به دلیل تغییرات ایجاد شده در ساختار فرآیند های سازمانی قابل استفاده نمی باشد و یا به دلیل دقت پایین و نداشتن جزئیات لازم فرآیند های تدوین شده کارایی مورد نظر جهت استفاده در نرم افزار را ندارند و لذا نیاز به تدوین مجدد یا بازنگری و اصلاح فرآیند ها وجود دارد.

لذا چنانچه هر کدام از عوامل فوق در روند تدوین و طراحی فرآیند‌ها وجود داشته باشد، تیم تیناک به عنوان مشاوری خبره با پشتوانه سوابق اجرایی خود وارد عمل شده و در این مسیر سازمان را یاری می نماید.

درخواست دمو محصولات
درخواست دمو محصولات
شما می توانید دمو محصولات نرم افزاری تیناک را در سریع ترین زمان دریافت کنید. مشاوران ما در خدمت شما هستند.
دریافت دمو محصولات