سامانه‌های‌ هوشمند تیناک​

معرفی تیناک

شرکت سامانه های هوشمند تیناک متشکل از دانش آموختگان دانشگاه های برتر کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم صنعت، دانشگاه امیر کبیر و سایر مراکز آموزشی معتبر دیگر با رویکرد دانش بنیان در عرصه فناوری اطلاعات تاسیس گردیده است.

دانش و تجربه تیناک در 15 سال گذشته به صورت کامل متمرکز بر یکپارچه سازی و پیاده سازی سامانه ها و فرآیند های اجرایی مربوط به حوزه های مختلف صنعت و فناوری بوده و از این حیث تیناک را به عنوان مجری و مشاوری مبتکر در بکارگیری BPMS به ویژه در صنایع نفت و گاز مطرح نموده است.

در حقیقت تیناک از زیر مجموعه های شرکت برسا بوده که رسالات ویژه خود را ارائه خدمات نرم افزاری و هوشمند سازی تجاری در صنایع نفت و گاز تعریف نموده و به عنوان شرکت پروژه در این زمینه فعال می باشد.

ابداع تیناک در تولید و ارائه نسل جدید محصولات نرم­افزاری تغییر پذیر، متناسب با نیازهای منحصر به فرد هر سازمان، تحولی شگرف در عرصه هوشمندسازی فناوری اطلاعات ایجاد و این شرکت را از سایر رقبا متمایز نموده است.

جایگاه ویژه ما به عنوان یکی از بازیگران اصلی عرصه فناوری اطلاعات در مسیر هوشمند سازی کسب و کارها که سبب اعتماد سازی و جلب رضایت کارفرمایان در صنایع بزرگ به ویژه صنعت نفت و گاز کشور نیز گردیده است، مرهون تخصص،‌ سابقه،‌ خلاقیت،‌ تخصیص تیم های مجرب و نیز پشتیبانی های همه جانبه قبل، حین و پس از استقرار نرم افزار می باشد.

هدف اصلی ما در تیناک علاوه بر طراحی و تولید انواع محصولات نرم افزاری متناسب با نیاز و درخواست کارفرمایان، ارائه راهکارهای جامع در مسیر هوشمند سازی سیستم ها و یکپارچه نمودن آن ها به منظور توانمندسازی سازمان ها در مسیر توسعه و بهبود مستمر، تسهیل و تسریع فرآیند های کاری،‌ افزایش بهره وری، تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی، افزایش سطح کیفیت خدمات و در نهایت افزایش سطح رضایت مندی مدیران و سایر کارکنان در سازماندهی و مدیریت امور جاری خواهد بود.