سامانه ملی اصلاح و بهینه ‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری

سامانه ملی اصلاح و بهینه ‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری

سامانه ملی اصلاح و بهینه ­‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری یکی از مهمترین پروژه‌­های وزارت نفت می­‌باشد که در راستای ایجاد صرفه­ جویی مصرف انرژی در حوزه مصرف گاز شهری تعریف گردیده است.

انجام این پروژه از ابتدای سال 1399 با تاکیدات شخص محترم وزیر نفت، به شرکت ملی گاز ایران واگذار گردید و این پروژه در قالب یک فعالیت برنامه‌­ریزی شده، با پیگیری­‌های مستمر مدیریت محترم عامل شرکت ملی گاز ایران و مدیریت محترم فناوری اطلاعات در بازه زمانی کمتر از 6 ماه توسط شرکت تیناک (شرکت تخصصی هلدینگ برسا نوین رای در صنعت نفت کشور) به بهره ­برداری کامل رسید.

این پروژه بطور کامل توسط نرم ­افزار BPMS تیناک تولید و توسعه یافته است و شامل فرآیندهای متنوعی مانند ثبت نام مشترکین مشمول، ثبت نام شرکت‌ها و اشخاص مجری طرح (شرکت‌­ها و افراد داری صلاحیت در حوزه تاسیسات و موتورخانه)، استفاده کاربران شرکت­‌های گاز استانی، ناظرین ستاد شرکت ملی گاز ایران و سایر کاربران مرتبط می­‌باشد.

نرم­ افزار BPMS تیناک یکی از عوامل موثر در کاهش زمان تولید و توسعه این سامانه محسوب می­‌گردد که با امکانات وسیع خود به خوبی توانست از عهده اجرای موارد مورد نیاز برآید و این سامانه با کیفیت بالایی که مورد تایید سطوح مختلف مدیریتی وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران بوده است به مرحله اجرای نهایی رسیده است.

ابعاد این پروژه که در نوع خود یکی از بزرگترین پروژه­‌های اجرایی و عملیاتی شرکت ملی گاز ایران می­‌باشد در سطوح ملی تعیین گردیده و در این قالب کلیه شرکت‌­های گاز استانی، در قالب دستورالعمل­‌ها و آئین­ نامه­‌ها، اقدامات لازم برای اجرای طرح را پیگیری می­‌نمایند.

آدرس این سامانه بصورت مستقیم در لینک goc.nigc.ir قابل دسترس و بهره‌­برداری برای متقاضیان و مشترکین مشمول طرح می­‌باشد.

درخواست دمو محصولات
درخواست دمو محصولات
شما می توانید دمو محصولات نرم افزاری تیناک را در سریع ترین زمان دریافت کنید. مشاوران ما در خدمت شما هستند.
دریافت دمو محصولات

دیگر خدمات متنوع تیناک:
......................................