منابع انسانی نفت و گاز

حوزه منابع انسانی و اطلاعات پرسنلی

یکی از قدرتمندترین و انحصاری­‌ترین ابزارهای نرم­‌افزاری تیناک، مربوط به زیرسیستم منابع انسانی و پرسنلی می­‌باشد.

از آنجا که ورود به عرصه نرم‌­افزارهای سازمانی در ساختارهای پیچیده چون نفت و گاز مستلزم تسلط به قوانین و رویه­‌ها و نیز امکان برقراری ارتباط با سیستم جامع نفت امکان­پذیر است، لذا غالبا شرکت­های ارائه دهنده خدمات نرم­‌افزاری به ویژه در حوزه ماژول­‌های منابع انسانی به دلیل عدم تسلط بر ساختار نفت و گاز و نیز دسترسی نداشتن به سامانه جامع نفت، با مشکلات و چالش­های جدی در مسیر استقرار و بکارگیری موثر نرم‌­افزارها مواجه‌اند. در نتیجه در چنین شرایطی احتمال fail شدن ابزار بسیار بالا بوده و فراوانی تجارب ناموفق، فضای حاکم بر کسب و کارهای این حوزه را تا حد زیادی نامساعد می­‌نماید. کما اینکه به تجربه، برخورد با موارد متعدد شکست خورده و به تبع آن تغییر رویکرد سازمان ها در اصل بکارگیری ابزارهای نرم­‌افزاری به کرات مشاهده شده است تا آنجا که بعضا کارفرمایان این صنعت را از اصل دریافت خدمات نرم افزاری و توسعه زیرساخت­ها منصرف نموده و منجر به پاک شدن صورت مسأله می گردد.

شرکت تیناک با ایجاد امکانات ویژه و ارتقا کیفیت ابزار ارائه شده (نرم­‌افزار منابع انسانی ویژه ساختارهای نفت و گاز کشور) تا حد زیادی بستر این تغییر رویکرد را فراهم نموده و از آنجا که در موارد متعددی در زمره پیشگامان و مبتکرین راهکارهای جامع نرم ­افزارهای سازمانی به ویژه نرم‌افزار BPMS بوده است، توانسته جزء معدود شرکت‌­های موفق در عرصه نرم­‌افزارهای سازمانی و به طور خاص در صنعت نفت و گاز واقع گردد.

نرم­‌افزار جامع منابع انسانی تیناک ویژه صنعت نفت، از طریق امکان برقراری و دسترسی به سامانه جامع نفت و نیز شناخت کامل قوانین سازمانی در حوزه‌­های مختلف این صنعت توانسته است مزیت­ رقابتی ویژه­ و نسبتا انحصاری برای خود ایجاد ­نموده و تحولی جدی در عرصه ERP های سازمانی بوجود آورد.

سوابق اجرایی سالیان متمادی تیناک در عرصه نفت و گاز کشور و نیز کسب رضایت مشتریان در حوزه­های گوناگون این صنعت پشتوانه این مدعا می­باشد.

همچنین قابلیت ویژه­‌سازی و تطابق با سایر سیستم‌های توسعه­‌یافته در بستر نرم‌افزارهای BPMS تیناک از دیگر ویژگی‌های راهکار جامع منابع انسانی تیناک محسوب می‌گردد. این قابلیت، مزیتی است که این سیستم را در مقابل سیستم‌های کد باز، رقابتی می‌نماید. بعلاوه اینکه قابلیت اتصال به سایر سیستم‌های یک سازمان از طریق وب سرویس و یا سایر سیستم‌هایی که در بستر سیستم‌­ساز داخل محمل سکو قرار گرفته‌اند نیز باعث شده است که حوزه بهره‌برداران این سیستم گسترده‌تر شود

ویژگی های انحصاری نرم‌افزار منابع انسانی تیناک
نمای کلی سیستم منابع انسانی تیناک
منابع انسانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *